Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~maleficarum | użytkownik

imię i nazwiskok. adreslublin zarejestrowany06.09.2007 @22:18:08 ostatnio na stronie27.09.2014 @21:08:16

podobno pozjadała wszystkie rozumy... cóż. nadal jest głodna.



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwpotwory.ownlog.com
digarty112 komentarze486 posty na forum193

komputer / sprzęt
cokolwiek

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kolka    18.03.2010 @20:45:16
edu
~kolka    18.03.2010 @20:41:13
malowana, postarzana. Dzieki za komentarz i pozdrowieia z WA UMCS
~Hosz    14.03.2010 @18:24:35
w sumie sam link mógł "zabrzmieć" złośliwie, przepraszam.
przeglądnęłam parę stron stamtąd i było tam napisane jakich narzędzi używano, dlatego się pokusiłam o wysłanie wszystkich wyników wyszukiwania (co byś nie musiała wpisywać w google 3 słów )
~tejo    14.03.2010 @17:55:24
zaręczam, że to nic szczególnego tylko ładne etykietki mają, gotykiem wypisane
~PProszynska    13.03.2010 @00:02:45
a byc moze..a kto to?
_______
"Władza niszczy tych, którzy jej nie mają."
~PProszynska    12.03.2010 @23:56:37
a bo ja 5 rok...w tym semestrze to juz w ogole nie mamy zajec...tylko seminarium i pracownia dyplomowa...na ktore tez zreszta prawie sie nie chodzi:P
_______
"Władza niszczy tych, którzy jej nie mają."
~PProszynska    12.03.2010 @23:23:55
dzieki Ja za to niestety Ciebie nie bardzo kojarze
_______
"Władza niszczy tych, którzy jej nie mają."
~tejo    09.03.2010 @23:10:13
gratuluję;> mnie by się nie udało
*Grzeczny    09.03.2010 @18:33:44
Dzięki
~LadyMariko    19.02.2010 @20:51:05
Jezeli nie rysujesz albo malo co rysujesz to nie widze sensu zebys sie wypowiadala na tematy o ktorych nie masz zielonego pojecia. Techniki w Twoich pracach brak wiec moze poskacz na wlasnym podowrku zanim bedziesz skakac na innych?
~LadyMariko    18.02.2010 @23:22:24
Ciezko sie nie zrazic po aergumencie godnym przedszkola. Wbrew pozorom umiem przynac sie do bledu ale nie bede tez tanczyla jak mi ktos zagra a to tendencja do naciskania na takie zachowanie. Bo insze widzimisie i gustw azniejsze, nzi autora pracy. I byle zgnoic bo sie lewa noga wstalo. I po co uzassadniac i sie starac jak mozna, bo internet i anonimowo Zauwazylas? Ale, masz swoj rozum, wnioski wyciagniesz. Albo i nie. Wolna wola
~LadyMariko    17.02.2010 @20:50:30
Ja wiem ze wszyscy sa pierwsi di skrytykowania negatywnie - slowo daje to jakas cecha narodowa Polakow, ale zastawiam sie czy jest jakas pozytywna rzecz w rysunku ktoey tak ocenials jak ocenilas. A liste chetnie zobacze - zweryfikuje na ile to twoje widzimisie a na ile faktycznie wytkniete bledy nie do zaakceptowania. A jesli masz zamiar mowic mi jak sie zachowan to daruj sobie.
~LadyMariko    17.02.2010 @00:15:38
Po prostu uzasadniaj krytyke rzeczowo a nie tak glupim komentarzem Stac Cie przeciez na wiecej, prawda? Prace, ktora zjechalas - zjedz ja od strony technicznej - ale nie od tego, ze Ty bys to inaczej narysowala bo to sie mija z celem. Wytkniesz mi bledy anatomiczne - spoko, jeszcze Ci za nie podziekuje. Ale koncepcje - te zostaw w spokoju. Pozdrawiam
~smiesznymorderca    16.02.2010 @16:35:33
chyba przemaluje
~LadyMariko    15.02.2010 @23:41:28
Omijaj moja galerie z daleka. Dziekuje.
~Theressa    05.02.2010 @19:05:01
a nawet nie wiem, na co to było
musk mi się od tej seszyn zresetował
~Theressa    05.02.2010 @19:02:55
lubię bezpośrednie rzeczy
~tejo    02.02.2010 @21:07:17
w końcu wiosna galopuje na dalekim horyzoncie
~tejo    28.01.2010 @23:13:16
a to na zaś będzie smacznego
~tejo    25.01.2010 @23:12:40
a jelonki ukryły się w podgórskich lasach, duchowo są na pewno obecne
~tejo    25.01.2010 @23:09:24
rysy filmowi dodają uroku.... w dobie tej sterylnej digitalizacji cenią się bardziej
~tejo    25.01.2010 @23:01:24
pozazdrościć.... u nas miały być ale Niemcy nie zdążyli założyć, a naszym cuś nie wyszło - tramwaje zlikwidowali, a ostatniego jelcza ogórka pocięli na żyletki... dość dawno temu
~tejo    25.01.2010 @22:57:29
gwoli ścisłości - nie jestem aż takim fanem, ale doceniam kunszt i precyzję.... byłem przekonany, że to foto.... dopóki się przekonalem, że niekoniecznie, ale super jest... teraz tylko trolejbus z lublina o ile jeszcze tam są
~dja    25.01.2010 @22:56:41
szkoda; no ale w sumie tyle czasu na "ogorka" poswiecic...
_______
Nie ma rzeczywistości samej w sobie, są tylko obrazy widziane z różnych perspektyw.
A. Einstein
~dja    25.01.2010 @22:50:57
a bedzie taki w calosci?
_______
Nie ma rzeczywistości samej w sobie, są tylko obrazy widziane z różnych perspektyw.
A. Einstein
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt